CITROËN giyim ve tekstil dünyasının ünlü ve lüks Fransız markaları arasında yer alan Lacoste ile işbirliği yaparak renkli bir konsepte imza attı.
Daha fazla cesaret, yaratıcılık ve iyimserlik vizyonu ile yaratılan CITROËN LACOSTE KONSEPT; yalınlaştırılmış bir tasarıma öncelik vererek, dayanılmaz bir hafiflik ve duruluk ile konseptin yaşama farklı bakışını ortaya koyuyor. Albenili görünüşü ve çağrıştırdığı yaşam sevincinden güç alan teknolojik ve yenilikçi CITROËN LACOSTE KONSEPT; yolculuğu yepyeni bir deneyim, bütün yolcuları için benzeri olmayan keyifli bir maceraya dönüştürüyor. Bu sıradışı otomobil Paris Autoshow’un ardından 29 Ekim-7 Kasım 2010 tarihleri arasında İstanbul Otomobil Fuarı’nda sergilenecek.
İki isim: CITROËN ve LACOSTE. Ortak bir vizyon: Daha fazla cesaret, yaratıcılık ve iyimserlik. CITROËN LACOSTE KONSEPT işte bu ortak değerlerden doğdu.
Bir zihniyetin, bir yaşam tarzının ve hatta bir duruşun amblemi olan bu otomobil hobi ve keyif dünyasına göndermede bulunuyor. Özünde CITROËN, fakat aynı zamanda tipik LACOSTE karakteri sergileyen, otomobil dünyası ile moda ve spor dünyalarının kesişme noktasında konumlanan konsept araç; bu farklı dünyaları çağrıştıran çok sayıda özelliğe sahip.
Pürüzsüz, yalın ve rahat, fakat bir yandan da sofistike CITROËN LACOSTE KONSEPT geleceğin otomobilinin tanımlanmasında yeni bir aşamaya damgasını vuruyor. Yepyeni fakat geniş kitleler için erişilebilir nitelikte olacak bu araç bir yandan prestijli tasarımı sayesinde yoğun duygular yaşatma iddiasında bulunurken, aynı zamanda yararlı ve işlevsel modeller yaratmayı amaçlayan CITROËN’in esas üzerine yoğunlaşma yaklaşımını destekliyor.
No comments:
Post a Comment